Dag 1

Kom fram till Casa San Miguel Ibiza, huset vi bodde i, packade upp, gjorde oss i ordning och sedan åt vi middag i solnedgången på en restaurang i typ San Antonio. Det var väldigt trevligt och kvällen avslutades på Pacha.

Som är en nattklubb på Ibiza. Jag brukar ju inte direkt klubba på Ibiza, men hade så jävla kul den här kvällen. För de spelade ju sjukt nog Rihanna, Drake och Abba halva kvällen. Sedan blev det bara tyngre och tyngre techno och deep house haha.

Dag 2

Åkte till Formentera (favorite place on earth) och käkade lunch på världens bästa och festligaste lunch-ställe Beso Beach! Det var så gott och det var så rolig stämning.

De höjer musiken var och varannan minut och då ställer sig halva restaurangen upp, viftar med servetterna och sjunger med!

Vi stod däremot på stolarna. Hade en tävling med ett bord fullt av killar lite längre bort. Vem som var stökigast haha. Så jävla kul!

Drog dock hem efter lunchen annars är det svinkul att stanna kvar när själv festen börjar…

Det finns inget roligare än att springa runt där i sanden och dansa när lunchen tar slut och de tar undan alla bord och släpper in andra gäster…

Båtresan hem..

På kvällen så blev det en mysig, lugn middag hemma i huset. Vilket var skönt. Myste kvar ända in på små timmarna och bara snackade skit och planerade poddinspelningen som vi skulle göra morgonen efter.

Dag 3

Efter poddinspelningen åkte vi båt igen fast denna gången i San Antonio till en liten vik där vi stannade för att bada och hänga hela dagen. Tanken var egentligen att vi skulle åka längs kusten för att se fler ställen med det var för blåsigt. Hade tyvärr super otur med vädret hela resan vilket var lite tråkigt men men.

Det vara ett mysigt ända, vi låg på däck och pratade om allt mellan himmel och jord. Körde pekleken fast utan alkohol och bara myste och försökte få lite sol på kroppen.

Fick sedan lunch lagat till oss på båten. Det var skaldjur och paella och kocken hade fiskat upp maten dagen innan. Så färskt och gott.

Riktigt trevligt.

På kvällen vankades det Ushuaia… Roligaste stället att gå ut på tycker jag.

Men först ett glas rosé hemma hos Mollys kille Ross.

Jag och Molly såg ut såhär kvällen i ära…

Det var GarrixUshuaia denna kvällen, vilket var lika bra som alltid. Han avslutade kul nog hela spelningen med min absoluta favoritlåt ”High on Life” så då levde man ju life om vi säger så haha… Givetvis blev det en liten efterpärla på det. Roligaste kvällen på veckan!

Dag 4

Sista dagen började med frukost och sedan pool-häng hemma i huset innan vi var tvungna att åka till flygplatsen och åka hem.

Hade bästa bakis-badet och bara försökte njuta av sista solstrålarna. Veckan gick alldeles för fort. Alldeles för fort. Vi måste åka tillbaka alltså. Tack tjejer och tack Mykonos och Ibiza för två fantastiska veckor!

NEWSLETTER

Jag vill att DU ska vara en del av min clique. Signa upp dig här, jag hör av mig snart!